komiksu anarhija...jeb...tavs paps to dara ar līķiem

pirmdiena, 2009. gada 23. marts

Tā kā tagad esmu blogeris, es varu blogerēt par blogistiski svarīgām tēmām...nē...šoreiz es nerunāšu par Apple jaunākajiem izstrādājumiem.Nē...šodien vēlos parunāt par nopietnām tēmām...

Badu...krīzi...
Vienkārša diegramma...Politiķu solijumi----->pilsoņi .Easy ey!
Tad nu es vēlos pacelt dzīļi filozofisku tematu par baroka laikmeta pretspoguli uz mūsu laiku sabiedrības deģenaratīvās struktūras trešās hiperbolas kovalentsaites trešā apakšpunkta...bļe ejiet dirst!rekur komiks:

















































ha ha ha!bļe viņam ir pačka!gejs!bļelolololol!ahahahahhaha!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Par mani

Mans fotoattēls
garmatainais mērglis, tagad blogeris lol

Miskaste

mācekļi/mocekļi